De voorbereidingen

15 oktober 2016 - Oud-Beijerland, Nederland

Ter voorbereiding aan onze reis worden er de nodige sites bezocht om de leukste en mooiste bezienswaardigheden te selecteren. Tickets worden vergeleken en overnachtingsmogelijkheden bekeken.

Oh en een paspoort voor Lotte is ook wel handig, anders komt ze het vliegtuig niet in. Een pasfoto maken van mevrouw valt nog niet mee, want hoe laat je zo'n kleintje in de camera kijken, terwijl alles om haar heen interessanter is dan de fotograaf? Uiteindelijk na aardig wat pogingen is het gelukt (zie foto). En madam is nu, net als haar zus, in het bezit van haar eigen paspoort.

Reistips worden uitgeprint, tassen opgezocht en spullen klaar gelegd om mee te nemen. We gaan maar 14 dagen, dus heel veel hoeft er gelukkig niet ingepakt te worden. We gaan een poging doen om alles in de handbagage te proppen. 10kg pp, moet lukken.... toch? Of misschien toch niet...

We vertrekken op 4 november en de 18e vliegen we weer terug.

1. Corrie en Arie:
    20 oktober 2016
    hallo luitjes, heel veel succes met jullie plannen. de voorbereidingen is al de eerste pret van de reis. ik kijk weer uit naar jullie avonturen en de mooie foto's die meestal de verslagen vergezellen.
    VEEL REISPLEZIER!!
  2. Lisette, Hein, Esmee en Lotte in Marokko:
    21 oktober 2016
    Dank je wel Corrie! We gaan er zeker weer van genieten.